Stav objednávky
  • access_time 16.08. 2012
BRNO

Vaši objednávku jsme přijali, zboží bude dodáno v co nejkratším možném čase dle dostupnosti produktu. V případě komplikací Vás budeme neprodleně informovat.

Zobrazit celý článek
  • access_time 16.08. 2012
ULOZENKA_OK

Objednávka byla předána externí firmě Uloženka.cz (Heuréka Point)

Zásilka je přepravována na Vámi zvolené výdejní místo. Až bude připravena k vyzvednutí obdržíte e-mail a sms od Ulozenka.cz.

Kontakty na výdejní místa naleznete na stránkách Ulozenka.cz

Zobrazit celý článek
  • access_time 16.08. 2012
ODESLANA

Vaše objednávka byla předána přepravovací službě PPL nebo České poště. O předání jste byl/a informován/a speciálním e-mailem s číslem balíku, který můžete on-line sledovat. Bližší informace naleznete ve zmíněném e-mailu. Zpravidla následující den budete kontaktován pracovníkem přepravovací služby a poté bude probíhat pokus o doručení Vaší objednávky.

Zobrazit celý článek
  • access_time 16.08. 2012
VRACENA

Vámi odeslaný balík byl přijat a předán ke zpracování na oddělení výměn či vrácení peněz. V co nejkratším možném termínu obdržíte buď vyměněné zboží nebo vrácené peníze.

Zobrazit celý článek
  • access_time 16.08. 2012
FAKTUROVAT

Vaše objednávka je připravena k fakturaci a následné expedici či vyzvednutí.

Zobrazit celý článek
  • access_time 16.08. 2012
REKLAMACE

Vámi odeslaný balík byl přijat a předán ke zpracování na oddělení reklamací. V co nejkratším možném termínu bude reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti.

Zobrazit celý článek
  • access_time 16.08. 2012
RVYRIZENA

Vaše reklamace byla vyřízena. V případě opravy či výměny zboží Vám byl odeslán balík. Při vrácení peněz je můžete každým dnem očekávat na Vašem účtu.

Zobrazit celý článek
  • access_time 16.08. 2012
NEDORUCENA

Vaše odeslaná objednávka se nám vrátila zpět jako nedoručená. Pokud o ni máte stále zájem, kontaktujte nás.

Zobrazit celý článek
  • access_time 16.08. 2012
ZRUSENA

Vaše objednávka byla zrušena.

Zobrazit celý článek
expand_less