Časté dotazy zákazníků Cyklomania.cz
Časté dotazy Cyklomania.cz
monetization_on Plaby

Vyzkoušejte zaplatit znovu. Tlačítko na zopakování platby najdete na stránce stav objednávky. Odkaz na stav objednávky včetně přihlášení najdete v emailu potvrzujícím objednávku.

Pokud se to znovu nepovede máte tyto možnosti:

  • Zaplaťte převodem na účet ve Fio bance. Číslo účtu je uvedené v potvrzovacím e-mailu, variabilní symbol musíte vyplnit, abychom platbu dohledali. Je to číslo objednávky a najdete ho také v potvrzovacím mailu.
  • Kontaktujte nás, abychom Vám změnili způsob placení. Můžeme Vám zboží poslat např. na dobírku.
Prosíme nevytvářejte další objednávku. Zboží již máte zarezervované a pokud to byl poslední kus pravděpodobně nepůjde znovu objednat.
Nabízíme možnost placení kartou, na dobírku, bankovním tlačítkem nebo převodem. Bezpečnost plateb zajišťuje platební brána Comgate. Podrobnější informace najdete v článku platební metody. Dobírka je vždy zpoplatněna částkou 39 Kč v ČR a 100 Kč na Slovensku.
Pro slovenské zákazníky nabízíme možnost zaplatit na dobírku, kartou, převodem na náš eurový účet vedený u FIO banky, který je zpoplatněn běžnými bankovními poplatky jako tuzemská platba. Dobírka je vždy zpoplatněna částkou 100 Kč pro Slovensko. Pro jiné země dodání dobírka není možná.
V našem výdejním skladu v Brně na adrese Valchařská 36, lze platit kartou. Naopak výdejní místa Zásilkovna platbu kartou umožňují jen některá, proto je potřeba vybrat platbu kartou při vytváření objednávky a zaplatit online.
Peníze budou vráceny nejpozději do 14 dnů od přijetí vráceného zboží. Peníze vracíme buď na Váš bankovní účet, případně na kartu pokud byla objednávka placena kartou.
local_shipping Doprava a vrácení
Nepoužité zboží je možné vrátit do 14 dnů od převzetí zákazníkem. Kompletní zboží, včetně příslušenství a případných dárků nám pošlete pojištěným balíkem bez dobírky na naši adresu: Cyklomania.cz, Valchařská 36, 61400, Brno. Ke zboží prosím přiložte formulář vrácení zboží, který je součástí faktury, nebo si ho můžete stáhnout zde. Peníze za zboží vrátíme do 14 dnů od doručení zboží k nám. Podrobné informace jak vrátit zboží najdete článku vrácení a reklamace. Náklady na dopravu k nám hradí spotřebitel.

Pokud máme zboží na skladě, objednávku odešleme nejpozději následující pracovní den. Zboží k Vám dorazí za další 1 nebo 2 pracovní dny. Dodací lhůty do zahraničí jsou delší a liší se podle oblasti a státu dodání.

Pokud zboží skladem není, bude doba na odeslání delší v závislosti na tom, co je uvedené v dostupnosti konkrétního produktu. Doby dodání se u různých produktů liší, protože u některých dodavatelů doplňujeme zboží častěji než u jiných.

Při vytváření objednávky v sumarizaci košíku uvidíte předpokládaný termín dodání. Ten se vypočte automaticky podle zboží, které máte v košíku.

Dodání do ČR

Dopravce Běžná cena Výše nákupu pro dopravu zdarma
GLS - doručení na adresu 120 Kč od 2000 Kč zdarma
Zásilkovna ČR - doručení na výdejní místo 75 Kč od 1299 Kč zdarma
Česká pošta 120 Kč od 2000 Kč zdarma

Dodání na Slovensko

Dopravce Běžná cena Výše nákupu pro dopravu zdarma
GLS - doručení na adresu 220 Kč od 3000 Kč zdarma
Zásielkovňa - doručení na výdejní místo 120 Kč od 2000 Kč zdarma
Aktuálně nabízíme dodání pouze na Slovensko.
Při převzetí balíku je nutné prohlédnout, zda balík není zvenčí poškozený. Pokud ano, sepište s dopravcem záznam o škodě. Pokud zjistíte až po rozbalení, že je zboží rozbité:
  • Uschovejte všechny obaly, ve kterých bylo zboží zabalené
  • Nafoťte poškození a neprodleně nás kontaktujte
O dalším postupu Vás budeme informovat.
store_mall_directory Výdejní místa

Zboží si můžete vyzvednout osobně u nás ve skladu (Valchařská 36, Brno), nebo v síti výdejních míst Zásilkovna.

U nás ve skladu je možné platit kartou a zboží před nákupem také prohlédnout, případně vyzkoušet. Výdejny Zásilkovna tyto služby nenabízejí a je možné pouze zabalené zboží vyzvednout, případně zaplatit v hotovosti.

Výdejny Zásilkovna tyto služby nenabízejí a je možné pouze zabalené zboží vyzvednout, případně zaplatit v hotovosti. Pokud chcete platit bezhotovostně vyberte některou z platebních metod přímo na e-shopu. Pokud si chcete zboží vyzkoušet před nákupem, je to možné pouze v našem skladu na adrese Valchařská 36, Brno.

Ano, u nás na výdejním skladě na ulici Valchařská 36 v Brně je možné objednané zboží prohlédnout a vyzkoušet. Je potřeba vždy vyčkat avízo, že je zboží připravené k odběru.
Můžete přijít, ale budete si muset udělat objednávku přímo na místě. V našem skladu je vystavená jen malá část zboží. Zboží, které není vystavené a máme ho skladem je nutné nejprve ve skladu najít, což může zabrat nějaký čas. Efektivnější způsob je objednat si zboží předem a počkat na avízo, že máme zboží pro vás připravené k vyzvednutí.
Pokud byla zásilka doručena na některé z výdejních míst služby Zásilkovna, je možné zboží také vrátit na některou z poboček. Jen je potřeba vyhledat nejbližší pobočku, která umožňuje také příjem zásilek. Před vrácením nás nejprve kontaktujte, protože budete potřebovat znát kód pro vrácení zboží. Ten Vám sdělíme my v Cyklomania.cz. Pokud jsme vám poslali zboží pomocí služby GLS nebo pošty je potřeba vratku poslat jako pojištěný balík bez dobírky na naši adresu Cyklomania.cz, Valchařská 36, 61400, Brno. Náklady na dopravu k nám hradí spotřebitel.
shopping_cart Objednávání a účet
Registrace není povinná a je možné nakupovat bez registrace. Vytvoření účtu doporučujeme pokud plánujete nakupovat vícekrát. Hodnota nákupů se sčítá a můžete dosáhnout na hezkou slevu již při dalším nákupu. Více informací najdete na stránce bonusový systém.
Vyprodané zboží nelze objednat. U vyprodaného produktu zobrazujeme podobné nebo nahrazující zboží. Pokud žádné nahrazující zboží nenajdete, kontaktujte nás, zkusíme pro Vás něco vymyslet.
card_giftcard Kupóny a slevy
Kupóny na slevu čas od času posíláme našim pravidelným zákazníkům. Nejjednodušší způsob jak získat slevový kupón je přihlásit se k odběru novinek. Kupón odešleme ihned do Vaší e-mailové adresy.
V košíku klikněte na tlačítko vložit slevový kupón. Číslo kupónu vložte do políčka. Sleva se okamžitě započítá a objeví se v košíku.
Kupóny nelze kombinovat s dalšími slevami. Mají také různé omezující podmínky. Např.:
  • minimální výše nákupu
  • omezení pouze na nezlevněné zboží
  • omezení na určitou značku
  • časové omezení
Pokud tedy kupón nešlo vložit, znamená to, že jste nesplnili podmínky použití. Pokud máte v košíku zboží, které je již zlevněné kupón pravděpodobně nepůjde vložit.
V košíku klikněte na tlačítko použít ISIC slevu. Číslo Vaší karty vložte do políčka. Sleva se okamžitě započítá a objeví se v košíku.

Sleva se vztahuje pouze na nezlevněné zboží. Pokud tedy máte v košíku zboží se slevou, tak se na něj sleva nepoužije.

help Stav objednávky
Po přijetí objednávky Vám automaticky odešleme rekapitulaci objednávky na Váš email. Pokud e-mail nedorazí, zkontrolujte složku hromadné, nebo spam. Pokud nenajdete e-mail ani tam, kontaktujte nás, abychom ověřili objednávku.
Na stránce stav objednávky zjistíte aktuální stav vyřizování objednávky, také to jestli byla objednávka zaplacena a nebo jestli čekáme na Vaši reakci. Odkaz na stránku stav objednávky najdete v potvrzovacím e-mailu.
Objednávku lze zrušit pouze před jejím odesláním zákazníkovi. Zrušení můžete provést zasláním e-mailu nebo telefonicky. Pokud jste na pochybách jestli se stihne objednávka zrušit, raději zavolejte.
expand_less